Donatii PayPal- "Daruieste pentru un zambet de prichindel"

Wednesday, January 11, 2012

Daruieste pentru un zambet de prichindel!

Dragi prieteni,
Cand am lansat campania “Daruieste pentru un zambet de prichindel” eram oarecum reticenta, gandindu-ma ca nu vom primi prea multe donatii, din cauza ca oamenii sunt preocupati de criza sau de profitul personal. Dar, spre surprinderea mea, am avut parte de oameni cu adevarat darnici, care mi-au acordat ajutorul lor in mod neconditionat, fie printr-un sprijin material sau financiar, fie doar prin simpla prezenta sau prin diferite gesturi frumoase. Campania de strangere a donatiilor a fost un real succes. Incetul cu incetul, am reusit sa ducem la Centrul Maternal Bacau urmatoarele lucruri: cutii cu haine si jucarii, carti si culori de colorat, incaltaminte, pampers, lapte praf, perne, cosmetice pentru copii si pentru mame, fructe, dulciuri, detergent, alimente, prosoape, castronele si tacamuri copii, un tort personalizat.(daca am uitat ceva sa notez, scuze!)
         Cuvantul Multumesc este mult prea limitat pentru ceea ce simt fata de cei care mi-au fost alaturi, fata de cei care m-au ascultat si m-au ajutat in realizarea acestei actiuni. Voi, dragii mei prieteni, ati reusit sa redati zambetul prichindeilor, dar si al mamicilor din Centrul Maternal Bacau.
        MULTUMESC pentru tot ce ati oferit si pentru implicarea voastra in realizarea acestui proiect, care imi implineste existenta si imi confera sentimente de multumire sufleteasca.
Persoanele care mi-au fost alaturi sunt:
Andreea Matei impreuna cu echipa de la Carrefour Sibiu
Cofetarie Dulce Acrisor
Dinu Narcisa
Casa Zamfirei
Pacso Iuliana
Hodorog Georgiana Denisa
Centrul Parintii Spun Prezent
Costici Liviana
Marian Petronela
Ioana Boghian
Elencu Diana
Ochiros Georgiana
Rotaru Anda
Imbir Dana Silvia
Huiban Loredana Maria
Vranceanu Luiza
Ichim Luminita

Va multumesc pentru gestul minunat al vostru,  un gest care va onoreaza si care este apreciat de oricine cunoaste valoarea unui ajutor oferit neconditionat. 
LA MULTI ANI CU SANATATE!






























1 comment: