Donatii PayPal- "Daruieste pentru un zambet de prichindel"

Tuesday, November 23, 2010

"Probleme dupa nastere"

              Dragele mele, stiu ca o alta problema aparuta dupa nastere sunt felul in care arati, silueta si lupta cu kilogramele ramase dupa sarcina. De multe ori aspectul exterior ne influienteaza stare de spirit. Stările prin care treci, şi mai ales schimbările bruşte şi trecerea rapidă de la o stare la alta pot fi infleunţate de o serie de factori, dar în principal de schimbările hormonale ce au loc în corpul tău. În timpul sarcinii şi imediat după naştere, stările sunt în general determinate de shimbările hormonale care produc adevărate razboaie în corpul tău, influenţându-ţi negativ nu doar starea, ci mai ales corpul. Astfel aspectul pielii şi părul sunt primele care pierd în lupta cu hormonii şi evident primele afectate şi distruse. Dar nu definitiv.
Vei observa că părul tău devine mai subţire şi mai fragil, şi chiar îţi vor rămâne fire în pumn dacă îţi treci mâna prin păr. E ceva firesc şi în principal se datorează tot schimbărilor hormonale. Schimbările hormonale, stresul, oboseala sunt principalele cauze care-ţi vor afecta şi pielea ca şi tot restul corpului. Dar va trebui să ai grijă să-ţi protejezi în permanenţă pielea cu creme cu protecţie solară.
Sa va explic cum m-am simtit eu cand am iesit din spital: grasa si urata. Cand ma uitam in oglinda, parca vedeam o stafie, cu cearcanele pana la gura si cu parul murdar. Noroc de familia mea care m-a dus direct la un coafor. M-am simtit super dupa ce am iesit de acolo, parca eram alta persoana. Urmati-mi sfatul: dupa ce plecati din spital primul lucru (pentru   stare de spirit minunata) care trebuie facut este sa mergeti la un coafor! O sa va relaxeze total! Garantat! Si uite asa am eliminat una din cele 2 probleme majore pe care le aveam cu mine: uratenia. Un gest banal, dar care mi-a schimbat persepctiva si care mi-a dat incredere in mine si respectul de sine. In schimb, cu kilogramele in plus nu prea m-am luptat, deoarece am slabit destul de repede.O sa atasez niste poze din maternitate.
Sfat: Parul, unghiile si pielea au nevoie de minerale pentru a stopa procesele de imbatranire si degradare. Esentiale sunt in acest sens vitaminele: D, E, C, B1, B2, B3, B6, B12, acidul folic, biotina, fierul, magneziul, zincul, iodul, seleniul, cuprul, siliciul si extractul din seminte de struguri.
Inlocuieste peria veche din plastic sau metal cu una din par natural. Se pare ca ideala este peria din par de mistret. Evita spumele de par care contin alcool si inlocuieste-le mai degraba cu crema sau ser. In momentul uscarii sau coafarii parului, foloseste creme de protectie, asemanatoare celor recomandate cand parul este intins cu placa.
De multe ori ne intrebam de ce vedetele arata foarte bine dupa nastere. Peste 80% le acuza pe mamele celebre ca ofera un model negativ, deoarece fac sa para usoara scaderea in greutate. Multe au spus ca se considera presate de societate sa scada in greutate, iar kilogramele in plus par sa ingrijoreze multe femei.
A avea un model este un lucru bun, cata vreme ne ajuta si ne stimuleaza sa devenim mai buni si sa ne atingem obiectivele. Astept cu interes sa-mi descrieti experientele dumneavoastra!







3 comments:

  1. da, asa e, o femeie are nevoie de bucurii simple in acea perioada, dar care fac cat o mie de alte lucruri...o relaxare la coafor sau la cosmetica, o plimbare in locurile preferate si persoane dragi, a citi o carte uitata undeva pe noptiera, a asculta melodiile preferate sau pur si simplu orice alta activitate care iti facea placere inainte. :) anchi, tu ai reusit! asta trebuie sa faca si celelalte mamicutze...

    ReplyDelete
  2. cada vez ce citesc cate ceva din blogul tau , raman surprinsa . ma uimesti ANCA, nu credeam ca ai aceasta forta interioara pe care vrei sa o folosesti cu alte mamica. Cred ca am sa ti urmezi sfaturile´¨ o sa incerc. mult succes in continuare.

    ReplyDelete
  3. draga mea felicitari pentru baietel si pt ,,lumea lui prichndel,,!tare va pupic

    ReplyDelete