Donatii PayPal- "Daruieste pentru un zambet de prichindel"

Sunday, November 21, 2010

Veniti in 'Lumea lui Prichindel!'

Buna seara, dragi mamici si viitoare mamici!Buna seara,tuturor! Asa cum am spus in prima mea postare pe blog despre infiintarea ONG-ului, vreau sa ma tin de cuvant si sa incep demararea acestui proiect.Chiar daca am un copil, mi-am facut timp pentru documentarea cu privire la ceea ce inseamna un ONG. Unele lucruri vor fi greu de realizat, dar am incredere in Dumnezeu, ca imi voi finaliza proiectele propuse.Pentru buna desfasurare a activitatilor in acest ONG  voi avea nevoie de membri care doresc sa-si ajute aproapele.Cu timpul vreau sa dezvolt ''Lumea lui prichindel" prin cresterea numarului de membri. Fiecare om sa se gandeasc la binele celuilalt si sa acorde timp pentru acesta. Asta ar fi cu adevarat o realizare.Haideti sa fim de folos si sa dam o mana de ajutor mamicilor sau viitoarelor mamici care ne asteapta...De asemenea, astept comentariile si parerile dumneavoastra!Va astept cu drag in lumea lui prichindel!



1 comment:

  1. salutare! imi place f mult ideea ta, te sustin si vrea sa particip activ, chiar daca nu sunt mamica...inca... sa ai multa bafta, sanatate si putere de a merge mai departe, iubita mea sora! :)

    ReplyDelete