Donatii PayPal- "Daruieste pentru un zambet de prichindel"

Wednesday, December 1, 2010

1 decembrie-Zi speciala!

La multi ani, tuturor romanilor!
Ieri a fost Sfantul Andrei, zi pe care eu am inceput sa o sarbatoresc simtind-o cu adevarat doar de anul acesta, deoarece pe baiatul meu il cheama si Andrei. A fost o zi tare frumoasa! I-am cumparat un tort si l-am sarbatorit alaturi de musafirii care si-au facut aparitia la Andrei Alexandru. Chiar daca el dormea in timp ce noi il serbam am avut in suflet o stare minunata. A primit si jucarii. I-am cumparat o carte foarte frumoasa cu 55 de povesti cu animale din care mi-am propus sa-i citesc in fiecare zi. Este primul cadou pe care il cumpar pentru ziua lui. Am avut un sentiment tare special in momentul in care i-am luat cadoul. Nu va dati seama, poate credeti ca exagerez cu aceasta intamplare, dar te binedispune si te face sa te simti mai implinita. In fiecare zi descopar mici bucurii pe care le traiesc alaturi de minunea vietii mele, copilasul meu.
Dar trebuie sa va povestec si despre primul gangurit a lui Alex. Doamne ce frumos este si ce sentiment iti poate provoca un simplu gangurit....De nedescris....De asemenea, zambeste atunci cand vorbesc cu el, se agita, ma urmareste si se bucura cand imi aude vocea. Nu m-am gandit niciodata ca sunt atatea sentimente, stari, trairi de neegalat... Nu lipseste din activitatea noastra zilnica gimnastica. Mereu il pup peste tot si il strang in brate sa-I simt inimioara cum rezoneaza cu a mea. Sunt momente unice in viata si pe care nu le-as rata pentru niciun alt motiv. Ii multumesc lui Dumnezeu pentru fiecare clipa, fiecare moment din viata mea…
Astept sa-mi povestiti si voi despre tot ce va binedispune si de fiecare experienta pe care o traiti alaturi de prichindelul vostru.

No comments:

Post a Comment